torstaina, elokuuta 11, 2011

nähdään Kaustinen, hyvää päivää Seinäjoki! ...kolmas päivä toden sanoo.

Noniin, muutto on suoritettu! Nyt olen virallisesti Seinäjokilaanen, ollut tässä pari päivää ;)
Asuntola on aivan mahtava, kuin myös kaupunki. Luonnollisesti. 
Tästä huushollista tulee esittely myöhemmin. 


Musta tais tulla jo eilen "se kapinallinen" täällä asuntolassa. Voi ei... yritän päästä tästä maineesta. ... joka kesti n. yhden päivän? :D


Tänään on ollut ihan sairas väsy, eilinen ilta meni valvoessa siihen puoli yhteen ja aamulla siinä 7.45 hereille... että tosi kiva. 


Tämä kuva mun piti pistää jo viimebloggaukseen... Olen aina ajatellut omistavani ihan sairaan vähän vaatteita. Silmäni aukesivat pakkaillessani muuttoa varten.

Tuosta on lähteny laukullinen vaatteita ja tuon verran jäi jäljelle :D 


(Anteeksi, olen hyvin edustava)
Ostin viikko sitten uuden nahkatakin, rakastuin tähän aivan täysin.
Vero Moda, n. 69,90 €

Naapureille vähän ihmettelemistä et mitä mä oikein pihalla säädin.
(Huomaa: kyllä mulla toppi päällä on.)
Voin kertoa, että Seinäjoen Kauppis on oikeesti tosi viihtyisä koulu. Paha sanoa näin toisena päivänä, mut se oli näin ensimielipide :) Haluan paaaaaljon uusia kavereita ;) 
Plussaa koulusta antaa hyvä ruoka.

Huomenna on herätys kello kuusi. Apua...

Kävimme tänää Ellan kanssa syömässä Subwayssa ja shoppailemassa Torikeskuksessa.
Mukaan lähti sormus ja alusvaatteita. Sormuksesta saattaa tulla kuva jossain vaiheessa.

Huomaa että musta on tullut opiskelija. Mutta hyi tuo oli pahaa!
Näkemisiin :) 
T. Ruusu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti