keskiviikkona, toukokuuta 04, 2011

marjasmoothieta ja odottelua.

Hih taitaa olla, että NRJ inspiroi mua kirjottamaan :D taas tulee tekstiä.

Päättäjäismekkoni on aivan ihana. Porukat haki sen eilen minun ollessa jo matkalla kohti Seinäjokea. Mekko sopii kuin valettu.

Olin tänään Sosiaali- ja terveysalan soveltuvuuskokeessa. Se on ihan oikeasti aivan lastenleikkiä! Ei tarvi muuta kuin vähän osata puhua ja omistaa yleissivistystä.
Pakko varmaan mainita, että aamulla Soten ovista sisään astuessani olin ihan hermona...
Mitä pitemmälle päivä kävi, sitä helpompi oli hengittää =)

Aamulla klo 8 aloitettiin tapaamisella auditoriossa. Siellä kesti n. pari tuntia testien ja kokeiden teossa. (yleissivistys ja psykologinen testi)
Sitten menimme syömään. Ruoka oli n. 1000000x parempaa, kuin meidän yläasteella.
Ruoan hinta oli n. 5 euroa, ja siltä se kyllä maistui. Sitä ruokaa kelpaisi syödä useamminkin :p "Kioskissa" oli myytävänä itsetehtyä marjasmoothieta (joka oli samanlaisessa kansi-mukissa joita olen nähnyt vain Amerikkalaisissa elokuvissa, näin btw :D ). Sekin vei kielen mennessään.

Päivän mittaan oli myös ryhmätapaaminen (testattiin keskustelukykyä tuntemattomien ihmisten kanssa) ja  tapaaminen psykologin, opettajan ja terveydenhoitajan kanssa.

Oli huippukivaa tutustua uusiin ihmisiin <3

Kävin myös ostoksilla ja tietysti Coffee Housessa (tämä tapahtui jo eilen).
Kuvia ostoksistani saattaa tulla myöhemmin ;)

Lopuksi vähän musiikkia:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti